30 september 2019

30 september 2019 - Internationale luchthaven Changi, Singapore

Vanmorgen om 06.15 gaat de wekker. Even snel onder de douche. Broodje en een kpje koffie doen en dan...koffer in de auto en rijden maar.

Drie uur van te voren moest ik aanwezig zijn. Beetje overdreven maar bij schiphol aangekomen stonden we toch wel een klein uurtje in de file. Das niet zo fijn wah als je al een beetje vakantiestress hebt..😉

Had ik nog maar twee uurtjes over, snel nog even de de koffer sealen en afgeven bij de incheckbalie. Rust.....nog even gezellig met Ed een koffietje doen en dan afscheid nemen.

Mijn  reis gaat beginnen...wat een vliegtuig....groot en het zal helemaal vol. We werden eerst lekker gemaakt om ins door de business class te laten lopen....werkelijk..er komt een dag dat ik ooit ook een keer zo ga vliegen..wat een loungebank krijg je dan...om jaloers op te worden. Maar helaas ik mocht gezellig naast een meisje zitten en daarnaast haar moeder. De vader en de twee andere kinderen zaten achter ons. Natuurlijk de jo gste achter mij die af en toe een schop tegen de stoel gaf...zodat ik weer wakker werd. Slapen is er dus niet veel van gekomen. De reis verliep rustig. Heerlijk gegeten en we kregen genoeg te drinken.

Hier in Singapore airport aangekomen sta ik met grote ogen te kijken.

Het is hier zo inmens groot niet voor te stellen en wat ligt er op de grond....VLOERBEDEKKING o v e r a l. Wat een rust hier heeeerlijk. Je hoort geen wieletjes over de vloeren gaan. Maar je hoort rustige puanomuziek op de achtergrond.

Het zou ongeveer 2,5 uur duren voordat ik in het volgende vliegtuig zou zitten. Wat gebeurt er nou. Ik krijg heel netjes 4 berichtjes met verontschuldigingen dat er een vertraging is van 4 uur.....😴😴😴😴 en ik ben echt niet moe. Hier is het nu 9:16 en in nederland 03:16. Mijn ogen zien eruit als zo'n stripfiguur rood doorlopen ogen...maaar dat drukt de pret niet van over een paar uur ben ik in MANADO.

Ik ga maar even wat te eten en drinken scoren want we hebben inmiddels een tegoed bon van SGD 15,00 gekregen.

Heb in het vliegtuig al wat leuke fotootjes gemaakt nog niet bijgewerkt maar wel leuk om te delen.

1. Dori:
    1 oktober 2019
    Leuk om zo een beetje met je mee te reizen...! Hoop inmiddels een beetje bijgeslapen... plezier!!
  2. Syl:
    1 oktober 2019
    Hoop dat je inmiddels op je bestemming bent aangekomen. Dikke XXX